رویدادها آرشیو خبر ها
پاراتیچی: یووه الگویی برای سایر تیم

پاراتیچی: یووه الگویی برای سایر تیم

روند رو به رشد و قدرت گیری بانوی پیر طی سال های اخیر موجب شده که این تیم مشهور ایتالیایی تبدیل به الگویی در دنیای فوتبال شود. فابیو پاراتیچی در گفت و گویی در دوبی بر این مسئله تاکید داشت.

 

یوونتوس و روش این تیم در دنیای فوتبال تبدیل به الگو و مدلی شده که می تواند برای سایر تیم ها نیز موثر باشد. مدیر انیلی ذهنیتی کاملا حرفه ای دارد، در دنیای ورزش به چنین افرادی نیازمندیم. خیلی مثبت می اندیشد و می توانیم ایده های خود را با او در میان بگذاریم. با هر ایده و نظری که بتواند به سمت اینده گام گذاشتن یووه را راحت تر کند موافق است.

 

رونالدو

 

رونالدو، رونالدو ست، گفتنی زیادی در خصوص او وجود ندارد، همه می دانیم و می شناسیم. خیلی خوشحالیم که او را در تیم خود داریم، البته نه تنها از نظر تکنیکی، او می تواند الگویی برای بازیکنان ما باشد، همیشه در حال تمرین و تمرین است، واقعا زیاد تمرین می کند، بازیکن بزرگی که همچنان انگیزه زیادی دارد و این نکته مثبت و بسیار مهمی ست. برای این انتقال همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، یک انتقال تاریخی ست، باید از مدیر و البته از مدیر رئال هم تشکر کنیم، اسان نبود واگذاری بازیکن بزرگی مانند رونالدو. همان طور که گفته ام، در فینال لیگ قهرمانان بود که مدیر برنامه های کریس به من گفت که رونالدو می خواهد به یووه بیاید. ابتدا فکر کردم که یک شوخی ست و در خصوص شرایط کانسلو صحبت کردم، اما او در مورد رونالدو صحبت کرد و من متوجه شدم که می توانیم درباره این انتقال شرایط را واقعا بررسی کنیم.

 

کونته ― الگری

 

طی هشت سال گذشته دو مربی بزرگ را در اختیار داشتیم، یکی کونته و دیگری الگری. دو مربی متفاوت از یکدیگر، کونته خصوصیات خاص خود را دارد و از پیش همه چیز را باید در نظر بگیرد و برنامه ریزی کرده باشد، در ان سال ها بهترین مربی ممکن برای یووه بود و برای ما مهم این بود که این مربی یک یوونتوسی بزرگ باشد و به ما کمک زیادی کرد. اما الگری، او پیش از این در باشگاه بزرگی مانند میلان مربیگری می کرد و با ذهنیت مربیگری در تیم های بزرگ عادت داشت، کمتر از پیش همه چیز را برنامه ریزی می کند و مربی با ذهنیت باز یست که می تواند با سیستم و روش های مختلف تیم را هدایت کند. از هر دو این مربیان مسائل و نکات بسیار مهمی را اموختم.

 

بوفون

 

زمانی که از یک الگو و پرچم داری مانند بوفون صحبت می شود، باید امادگی داشت، اسان نیست. او البته برای من مانند یک دوست نیز هست، او تصمیم گرفته بود که به دوران بازیگری اش خاتمه دهد، شزنی را تایید کرد، اما پیشنهادی از پاری سن ژرمن داشت و این مسئله را به مدیر گفتم و او تصمیم گرفت که او را برای رفتن ازاد بگذارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: